wtorek, 17 maja 2011

Burzowy makijaż / Storm make-up

Była paletka, musi być makijaż ;)


brwi: beznadziejna kredka Essence
oko: paletka Storm, brązowy żelowy eyeliner Catrice, tusz Sexy Curves Rimmela
usta: błyszczyk Catrice 100 Sun Kissed
twarz: korektor dream mousse Maybelline, podkład Bio Detox Bourjois, lip&cheek stain TBS, puder Physicians Formula, puder brązujący Rimmela

eyebrows: a hopeless eyebrow pencil by Essence
eye: Storm palette, brown Catrice gel eyeliner, Sexy Curves mascara by Rimmel
lips: Catrice 100 Sun Kissed lipgloss
face: dream mousse concealer by Maybelline, Bio Detox foundation by Bourjois, lip&cheek stain by TBS, Physician Formula powder, brozning powder by Rimmel

23 komentarze:

  1. Ale masz miła i sympatyczną buzię :) Aż się uśmiecham do ekranu :)

    Makijaż jak zawsze bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się zgrałyśmy z tymi makijażami:)Twoj pięknie podkreśla oczy jest subtelny i delikatny!Taki jaki powinien być:):).A róż na policzkach jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm też się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko się do nas uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosodrzewino, dziękuję :*

    wonder_woman, dzięki :)

    Chanel, :)

    kokosowa-panno, :) tak szczerze to na tym uśmiechnętym zdjęciu wyglądam z 5 lat młodziej niż normalnie - oto jaka jego siła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Policzki cudnie wyglądają z tym różem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny makijaz,pasuje Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ja bym chciała wyglądać starzej:P Albo choć na swój wiek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny dzienniaczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny dzienny makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny, cieszę się, że się Wam podoba :)

    kokosowa-panno, :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super makijaż :)
    też mam Storma i jestem z niego super zadowolona - bardzo dobrze dobrane kolory. przynajmniej mnie odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie Ci w takich kolorach!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ado, kolory rzeczywiście świetne, ale mi nie do końca odpowiada konsystencja sleekowych cieni...

    Smieti, tak, to makijaż dla Ciebie ;)

    ewwwa, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny, bardzo Ci pasuje:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wygladasz - zdjecia calej buzki wymiataja! Slicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  17. kleo, dziękuję :*

    Urbi, ojej, aż się zarumieniłam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uważam że ślicznie wyglądasz, bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia więc dużo ich dawaj :P Kusisz tą burzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lady In Purplee, dziękuję i wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. w jakim kolorze masz ten korektor w musie?
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...