sobota, 4 czerwca 2011

Sephora by OPI (1)

  • Dostępność: drogerie, sklepy internetowe
  • Cena: niestety nie znam, lakier pochodzi z wymianki z Urban
  • Pojemność: 3,75 ml (miniaturka)
  • Kolor: niestety na buteleczce nie ma nazwy ani numerka, nie powiem wam więc co to za lakier; kolor opisałabym jako oliwkę z kapką starego złota, wykończenie typu foil (chyba)
  • Konsystencja: ani zbyt płynna, ani zbyt rzadka, w sam raz
  • Pędzelek: cienki i malutki, ale dobrze się nim maluje
  • Krycie: do pełnego krycia i wydobycia koloru potrzebne są dwie warstwy
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: tu zaskoczenie, niestety na minus - mimo iż użyłam topa lakier zaczął ścierać się na końcówkach jeszcze tego samego dnia i odpryskiwać następnego :(
Kolorem i wykończeniem jestem oczarowana, trwałością zaś rozczarowana. Nie przeszkodzi mi to jednak w malowaniu pazurków tym lakierem :)


  • Availability: chemists', online
  • Price:unfortunately, I don't know the price, I got the varnish form Urban
  • Volume: 3.75 ml (mini version)
  • Colour: no name/number on the bottle; I would describe the shade as olive with some old gold; foil finish (I think)
  • Formula: neither too thick nor too thin, just right
  • Brush: small and narrow
  • Opacity: you need to apply 2 coats
  • Drying time: average
  • Removing: no problems
  • Durability: unfortunately, very disappointing - the polish started chipping on the second day after application :(
Well, I love the colour and the finish but I'm disappointed with the quality...

15 komentarzy:

  1. Ciekawy kolorek, szkoda, że taka marna trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :*
    Ja wole takie nieblyszczace kolorki ;p :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor :) i to rzeczywiście jest wykończenie foil. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. FasOla, ja w sumie i tak często maluję paznokcie, więc mi nawet brak trwałości aż tak nie przeszkadza, tyle że ta marka powinna być jednak lepszej jakości

    kokardko, ale on nie jest bardzo błyszczący

    a., to mój pierwszy lakier z takim wykończeniem :) kolor też mi się podoba - jest niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor bardzo mi się podoba, niestety jakoś nie widziałam tej serii a niektóre lakiery z niej są bajeczne np. Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A juz dodalam ;p
    chodzilo mi o taki jakby brokat w środku ;p mam jeden taki lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moje klimaty - mi sie nie podoba no ale to kwestia gustu i upodoban - ja poprostu nie lubie takich lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady, ja nawet nie wiem, czy one są/były dostępne w Polsce...

    kokardko, rozumiem

    Smieti, tak jak ja nie lubię neonów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie z tego co się orientuje to nie, tak samo jak seria Nicole, która ma również bajeczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe no mnie tez nie zwalil, wrecz mi sie nie podoba na moich dloniach:)

    Twoj opik swietny, bardzo mi sie podoba odcien, nigdzie takiego nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam problemu z odpryskiwaniem, raczej ze ścieraniem. kolor powiedziałabym nietypowy, dość ciekawy, chociaż ja nie lubię takich "antycznych".

    OdpowiedzUsuń
  12. Rykoszetko, dzięki :)

    Lady, miałam szczęście, że dostałam 3 miniaturki w prezencie :)

    kleo, żałuję że na buteleczce nie ma nazwy ani numerku :(

    ado, zazdroszczę, bo seris c&g ma śliczne kolorki, ale ja muszę je co 2 dni zmieniać :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...