sobota, 2 lipca 2011

Catrice, Ultimate Nail Lacquer, 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!

  • Dostępność: drogerie Natura
  • Cena: 9,99 zł
  • Pojemność: 10 ml
  • Kolor: granat z niebieskimi drobinkami, które właściwie widać tylko w buteleczce, a na paznokciach - w ostrym świetle; w normalnym świetle lakier wygląda jak granatowy krem
  • Konsystencja: ani rzadka, ani gęsta
  • Pędzelek: dość szeroki, szeroko rozkłada się na płytce paznokcia, trzeba się do niego przyzwyczaić
  • Krycie: lakier może być jednowarstwowcem, na zdjęciach mam dwie warstwy
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: lakier przy zmywaniu trochę brudzi skórki i skórę wokół paznokci; zmywa się go szybko
  • Trwałość: nawet z bazą i topem zaczął odpryskiwać drugiego dnia po aplikacji, ale wiecie, dużo szklanek zmyłam...


  • Availability: Natura, Poland
  • Price: PLN 9.99
  • Volume: 10 ml
  • Colour: navy blue with some blue glitter which is only perceptible in sunlight or artificial light, otherwise the varnish looks as if it had cream finish
  • Formula: neither thin nor thick
  • Brush:quite broad, you have to get used to it
  • Opacity: one coat looks all right; in the pictures you can see two coats
  • Drying time: standard
  • Removing: it's a quick process but the varnish may dye your cuticles and the skin around your nails blue
  • Durability: it started chipping on the 2dn day after application (despite base and top coat) but I had to wash a lot of dishes...

18 komentarzy:

  1. fajny kolorek talki dzinsowy :)
    twoim zdaniem które lakiery się lepiej trzymają essence czy Catrice?

    ------------------------------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W nie wszystkich naturach jest Catrice w mojej brak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ladny ;)
    chociaz jak juz ciemny to stawiam na czern ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest taki za ciemny jak dla mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tego lakieru xD

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się jakoś ten kolor nie widzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, zgaszony granat. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie wiem, na pewno coś z rysunkiem wybiorę :)
    ze zdjęć znalezionych w internecie jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor :) szkoda, że u mnie w naturze nie ma Catrice ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolorek :) generalnie chyba wszystkie granaty i niebieskości podczas zmywania farbują skórki, trzeba się do tego przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie podoba, nie raz mu sie w Naturze przygldalam, taki "przykurzony" granacik, fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetoZakupoholiczka, na moich paznokciach trzymają porównywalnie krótko (około 2 dni), może Catrice odrobinkę dłużej

    TerazToJaJestemSprite, :)

    kobiecewariacje, wiem, znam tylko jedną Naturę z szafą Catrice...

    ajmissindependent, o widzisz, a ja za czernią tak nie przepadam, wolę ciemne brązy, wiśnie i granaty :)

    maggie, ile osób, tyle gustów ;)

    Lady, dziękuję :)

    Yasminello, przekonałam Cię? :)

    pugsilove, ja kiedyś nie cierpiałam takich kolorów, ale mi się odmieniło :D

    lidzia, Kathy, Karola, cieszę się, że się Wam podoba, bo moim zdaniem jest bardzo ładny :)

    a., nie tylko one, czerwienie też potrafią barwić :)

    kleo, fajny, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolorek :)

    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No mi wlasnie tez bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Informuję że zostałaś oTAGowana ;)
    http://street0fashion.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html
    Zapraszam do udziału!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...