sobota, 16 lipca 2011

One Lovely Blog Award

To bardzo miłe wyróżnienie przywędrowało do mnie od Basi (KLIK) i Divii (KLIK) - dziękuję dziewczyny! Jest mi bardzo miło :)


Zasady One Lovely Blog Award : 

- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.


Siedem faktów o mnie:
1. Od czterech lat jestem w szczęśliwym związku z cudzoziemcem.
2. W zeszłym roku skończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Gdańskim - licencjat na specjalności nauczycielskiej a magisterkę - translatorycznej.
3. Mam dwóch młodszych braci.
4. Makijażem zazęłam się interesować dopiero jakieś dwa lata temu.
5. Przez prawie 20 lat nosiłam okulary (krótkowzroczność + astygmatyzm) - aż do zeszłego roku.
6. Lubię książki fantasy.
7. Nie lubię imprezować w klubach (boję się pijanego tłumu) - wolę spotykać się ze znajomymi i razem coś organizować, np. grilla, domowe seanse filmowe, itp.

17 komentarzy:

  1. Cztery lata? To już ładny staż. Wytrwałości życzę. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nosiłaś okulary przez 20 lat a ja pierwszy raz w życiu w tym roku nałożyłam i powiem, że byłam w szoku i nie dałam rady się przyzwyczaić ale niedługo spróbuję soczewek:) Ale niestety jak to mówią jak mus to mus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się podpisuję pod punktem 7, mam dokładnie tak samo!
    swoją drogą, fajnie się dowiedzieć,ze studiowałaś na UG, ja jestem z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również od czterech lat jestem w szczęśliwym związku ;) i również nie lubię imprezować w klubach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja od roku musze nosic okulary, wczesniej nosiłam soczewki, ale okulary sa ekonomiczniejsze.

    Ja wogole nie przepadam za imprezami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię książki fantasy :) no i gratuluję 4 lat związku i życzę szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam astygmatyzm+ krótkowzrocznośc, soczewek nie próbowałam:-) Również wolę domówki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sonnaille, dziękujemy :*

    kobiecewariacje, soczewki to duża wygoda, ale nie noś ich dłużej niż 10 godzin dziennie, bo może się to zemścić - u mnie po 2 latach wykształciła się nietolerancja na soczewki, jak tylko je zakładałam, czułam jakby ktoś mi piachem rzucił w oczy

    youcouldbehappy, ja w Polsce mieszkałam pod Wejherowem, całkiem niedaleko :)

    She, mamy ze sobą dużo wspólnego ;)

    Yasminello, są ekonomiczniejsze, ale mi bardzo przeszkadzały, np. na fitnessie, a bez nich nie widziałam instruktorki, he he

    Opos, dziękujemy :)

    Basia, ja w zeszłym roku przeszłam laserową korektę wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję stażu ;) Jaki jest Twój ulubiony autor fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  10. a i dziękuję kochana za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś nominowana również przezemnie ;))
    http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady, dzięki :) mój Autor Wszech Czasów to Tolkien; z polskich - Sapkowski

    Maggie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak samo jeśli chodzi o kluby... wolę bardziej kameralne spotkania :)
    dzięki za wyróżnienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięks! Tylko jakie 7 faktów o sobie wybrać. Hmn

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję:* tag będzie u mnie jutro, myślę nad siódmym faktem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zdecydowanie wolę małe kameralne spotkania niż wielkie imprezy na których połowy osób nie znam... Dzięki za wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. milo mi bardzo - dziękuje :* wlasnie zabieram sie za robienie tego TAGu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...