poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Sia la la, TAGi dwa :)

Witam :) Przeprowadzka się opóźnia, remont miał się już skończyć, ale wciąż trwa :( No ale nie narzekam, wszak trzeba odpowiedzieć na zaległe TAGi :)

TAG nr 1 - 10 pytań kosmetycznych od Majorki

OTAGowała mnie niezastąpiona Kleopatre; dziękuję :)

No to do dzieła!

1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu
1.Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
I takich, i takich, w zależności od nastroju.



2.Co wolisz bardziej - pomadkę czy błyszczyk?
Lubię i pomadki, i błyszczyki. Co do pomadek, nie lubię tych wysuszających.


3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie. Znam fantastyczne kosmetyki za grosze.


4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Róż to świetny kosmetyk, bo nadaje twarzy świeżości. Stosuję, ale muszę uważać z kolorami - mam chłodny (różowy) typ cery i do tego naczynka, co oznacza, że nie dla mnie różowe róże (efekt prosiaczka...), ale te wpadające w brzoskwinkę czy brąz jak najbardziej :)

5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Pewnie lakier do paznokci - lubię patrzeć na kolorowe pazurki, poprawia mi to humor.

6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, niespodzianki to niestety nie rzadkość :( Do tego dochodzą ogromne pory w okolicach nosa :(

7.Używasz filtrów?
Tylko kiedy gdzieś wychodzę. W domu nie.

8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Szczerze mówiąc, uważam że można tanio znaleźć każdego typu produkt.

9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Kocham i używam namiętnie ;)

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Johnny'ego Deppa w "Piratach z Karaibów" :D

Wybaczcie, ale nie będę tagować 12 blogów - same wiecie, że dużo z tym zachodu ;) Moim zdaniem 5 to optymalna liczba :) Zatem taguję: 

***************************************************************************
TAG nr 2 - 30 pytań kosmetycznych

Tu zostałam oTAGowana przez Maggie i Sonnaille - dziękuję :) 
EDIT: otagowały mnie również _Alessandra i Motylek023


Bardzo przepraszam, jeśli jeszcze kogoś pominęłam...

1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane.
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Standardowo - rano i wieczorem.

2. Jaki masz typ cery?
Mieszaną. Latem skłonną do nadmiernego przetłuszczania się w strefie T, zimą - do przesuszonych policzków.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Ideału jeszcze nie znalazłam.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Używam. Nie mam ulubionego, ze względu na cerę naczynkową staram się wybierać te delikatne.



5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Nie ma sensu podawać marki - po wykończeniu danego kremu testuję coś innej firmy. Mam jednak inny krem na dzień i inny na noc. 


6. Używasz kremu pod oczy?
Tak, w końcu stuknęło mi już ćwierćwiecze :)



7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Latem czasem parę wyskakuje mi na nosie :) 


8. Jakiego podkładu używasz?
Testuję różne podkłądy - patrz na etykietę "podkłady" na moim blogu :)



9. Jakiego korektora używasz?
Pod oczy - testuję różne, ostatnio ELF, HR magic concealer i rozświetlający korektor Rimmela.
Na wypryski - dream mousse concealer (Maybelline) albo dual action concealer Rimmela.


10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Chłodnej - różowej :( :( :(



11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Sama nigdy nie nosiłam. U kogoś podobają mi się te dające naturalny efekt :)

12. Jakiej maskary używasz?
Testuję różńe :) Obecnie - Sexy Curves Rimmela i dwie maskary Lancome, które dostałam od kochanej Hexxany.

13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Palców, gąbeczek, pędzli.



14. Używasz bazy pod makijaż?
Nie.



15. Używasz bazy pod cienie?
Zawsze! Mam tłuste powieki, bez bazy ani rusz.



16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
róż, fiolet, wszelkie beże i brązy, złoto, żółć, łosoś



17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
kredka - łatwiejsza w obsłudze



18. Ulubiona szminka?
Pink nude Rimmela



19. Ulubiony błyszczyk?
nie mam



20. Ulubiony róż?
na chwilę obecną Mousse blusher Dermacolu (Śmieti - dziękuję :*)



21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu (allegro, eBay, sklepy internetowe)?
Bardzo, bardzo rzadko. Nie mam konta na allegro.



22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Nie, jakoś im nie ufam.



23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Zbyt gruba warstwa podkładu - maska. Ble.



24. Lubisz kolorowe makijaże? 
Uwielbiam :)


25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było? 
Kryjący podkład

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Zdarza się, ale nie lubię.



27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Nie :( Mam trochę do ukrycia (naczynka), do tego opadająca powieka - jeśli choć nie pociągnę rzęs tuszem, wyglądam na smutną :(



28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
Chętnie poszłabym na jakieś warsztaty :)



29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Nie ma takiej :) Każda firma ma perełki i buble.



30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Niestety tak. Słyszałyście o "bad hair day"? U mnie czasami zdarza się "bad make-up day" - obojętnie jak bym się nie starała, w taki dzień makijaż nie wychodzi. I już.

Widziałam odpowiedź na tego Taga na tak wielu blogach, że podejrzewam, że jestem jedną z ostatnich osób, która na niego odpowiada... W związku z tym nie taguję nikogo...

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi. :) Z przyjemnością przeczytałam. :) Szminka pink nude rzeczywiście jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super odpowiedzi ja lubię błyszczyki takie które się nie kleją do ust

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... ja też mam cerę naczynkową, w zimnej tonacji i tylko różowe róże biorę pod uwagę... tylko nakładam je w inne miejsca, niż mam rumieńce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe mi tez sie czasem zdarza "bad makeup day":D. Robie makijaz taki jak zawsze, te same produkty, sprawdzone kolory i co - wychodzi ciężko i brzydko. Naszczescie taki dni mam rzadko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uwazam ze bez makijazu wygladam okropnie ...niestety nei kazda z nas moze sobie pozwolic na parodowanei bez makijazu ...

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, wiedziałam że odpowiedź na pytanie o maseczki będzie właśnie taka! :)
    i dzięki za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...