środa, 14 września 2011

Make-up: Inglot Rainbow Eyeshadows 102R

Ta trójeczka niesamowicie wydobywa kolor niebieskiej tęczówki. Mimo tego nie czuję się najlepiej w takich kolorkach...

Brwi: jaśniejsza kredka do brwi Essence

Twarz:
  • korektor pod oczy Rimmel Match Perfection
  • krem tonujący FlosLek
  • róż w musie (mousse blusher) Dermacolu
  • korektor dream mousse concealer Maybelline
  • puder Stay Matte Rimmela
  • bronzer Rimmela
  • rozświetlacz Manhattan
Oko: 
  • baza Artdeco
  • górna powieka: tęczowa trójeczka 102R Inglota; czarna kredka Maybelline
  • dolna powieka: brązowa kredka Sensique exotic flower; biała kredka Inglot Soft Precision na linii wodnej
  • tusz Sexy Curves Rimmela
Usta: szminka 058 Drop of Sherry Rimmela




If you have blue eyes, this trio will bring out their colour. Unfortunately, I don't like myself in warm shades like these...

Eyebrows: Essence Eyebrow Designer

Face:
  • Rimmel Match Perfection concealer
  • FlosLek tinted moisturiser
  • Dermacol mousse blusher
  • dream mousse concealer by Maybelline
  • Stay Matte pressed powder by Rimmel
  • natural bronzer by Rimmel
  • highlighting powder by Manhattan
Eyes: 
  • Artdeco primer
  • upper lid: Inglot Rainbow Eyeshadows in 102R; black Maybelline pencil eyeliner
  • lower lash line: brown Sensique exotic flower pencil eyeliner; Inglot Soft Precision 34 on the waterline
  • mascara: Sexy Curves mascara by Rimmel
Lips: 058 Drop of Sherry lipstick by Rimmel

19 komentarzy:

  1. Łał. Naprawdę ładnie podbija tęczówkę. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem wyglądasz bardzo korzystnie w takiej kolorystyce :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie naprawde idealnie pasuje do twoich oczu:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka stworzona dla Ciebie:-)))Super prezentujesz sie w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się zgadzam się, że wyglądasz pięknie w takiej brzoskwini! Chyba jeden z najładniejszych makijaży na Twoim blogu :)
    Piękna kreska, ładnie roztarty kolor, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż ale wole Cie w trochę w innych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się bardzo podobasz w takim makijażu! I ten Twój uśmiech! Wydajesz się strasznie pozytywną, radosną osobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. złota jesień na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Moje kolorki ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach, mimo to rozumiem Cię doskonale, ja też nie do końca komfortowo czuję się w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydobyłaś tęczówkę:) lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zoila, Kamilkamilka, :)

    Holiday, Kleo, Smoky, ja lubię pomarańczowe/rude akcenty w swoim makijażu, ale cały pomarańczowy makijaż to dla mnie wyjście ze strefy komfortu... Ale cieszę się, że się Wam podoba :)

    Hexx, dziękuję :*

    Idalio, dziękuję :) kreskę zrobiłam tylko wzdłuż linii rzęs, żeby je zagęścić :)

    Sunny, dziękuję :)

    Nilral, :)

    Sonnaille, dziękuję :) hm, nie powiedziałabym o sobie, że jestem radosna (zwykle jestem właśnie poważna), ale prowadzenie bloga daje mi sporo radości, stąd uśmiech :)

    a., :) rzeczywiście :)

    Sylvia, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beauty, :) moją tęczówkę wydobywają złoto, żółć i pomarańcz, sprawdzone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana zrobić coś z ustawieniami aparatu? Bo kolory są niezwykle wyrażne i intensywne! I w końcu cudnie widać Twoje roztarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne kolory dla Ciebie :) Mnie jakoś te cienie nie przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lady, nie, nic nie zrobiłam; aparat choć raz postanowił współpracować :) dziękuję :)

    Krzykla, wiadomo, że cienie nie muszą się każdemu podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...