piątek, 25 listopada 2011

Paczuszka od Ani :)

Ania i ja mamy wspólny problem dotyczący cery - obie mamy cerę naczynkową i skłonność do (raczej mało uroczych) rumieńców. Ania niedawno pisała o swoim odkryciu - kremie BB Lioele Dollish Veil Vita. Recenzja wzbudziła we mnie ogromne zainteresowanie, a Ania postanowiła umożliwić mi wypróbowanie kremu przesyłając mi odlewkę. Dzisiaj odebrałam paczuszkę, a w niej oprócz obiecanej odlewki znalazłam również próbki dwóch innych kosmetyków Lioele oraz dwa lakiery do paznokci Essence: 83 luxury secret i 85 galactic black. Dziękuję bardzo :* Twoja przesyłka zdecydowanie poprawiła mi humor :)

Muszę się przyznać, że będąc niedawno w Polsce prawie kupiłam luxury secret :) Ostatecznie jakoś się powstrzymałam, ale jak widać przeznaczone nam było spotkanie pierwszego stopnia :D Aniu, jeszcze raz dziękuję!


14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych BB, nie znam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na zdjęcia lakierów na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - sliczny zestaw ! Po wypróbowaniu odlewki koniecznie napisz co i jak bo chyba też mam taki problem jak wy.
    http://myministyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje BB kremu:)moze to bedzie tez cos dla mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sleekowy pigment to przede wszystkim niewypał, jeśli chodzi o kolor... poza tym dość solidnie podkreśla każdą niedoskonałość ust. myślałam, że to będzie coś lepszego. postaram się go z czymś pomieszać bo kolor jest tragiczny! wyglądam, jakby mi się świeciły radioaktywnie usta :) postaram się wrzucić zdjęcia za jakiś czas. ale ogólnie jak za 27zł to niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne lakierki :) takie paczki zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoila, MiniStyle, będzie notka :)

    Lady, na pewno będą :)

    Julia Natalia, Darioszka, zgadzam się!

    Hexx, zacznę próbować jak tylko wykończę krem tonujący z flosleku, bo chcę już mieć go z głowy :)

    Ada, zawsze i bardzo poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarny essence wygląd ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, ze się podoba :) Czekam na twoja opinię (bo moją juz znasz :) ) - mam nadzieję, że również sie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidzia, jest fajny, bo ma w sobie srebrne drobinki :)

    Ania, posta na pewno napiszę, ale zacznę krem testować, jak w końcu wykończę krem tonujący z flosleku, bo chcę mieć go już z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O super lakiery, ciekawe jak wypadaja na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...