czwartek, 24 listopada 2011

Sensique velvet touch make-up

Pokażę Wam makijaż, w którym główną rolę odgrywały cienie, które dostałam od Kleopatre. Dziękuję kochana :* Kleo podarowała mi dwa cienie Sensique z serii Velvet touch o numerkach 122 i 114. 114 od razu podbił moje serce, bardzo mi się podoba :)

Na żywo makijaż był intensywniejszy; niestety szaruga za oknem sprawiła, że aparat bardzo rozjaśnił kolory :(

Brwi: cienie do brwi Essence

Twarz:
  • korektor pod oczy Elf
  • krem tonuący FlosLek
  • róż w musie Dermacolu
  • korektor dream mousse concealer Maybelline
  • puder Stay Matte Rimmela
  • bronzer Rimmela
  • rozświetlacz Manhattan
Oko: 
  • baza Artdeco
  • górna powieka: cień 122 Sensique Velvet touch (cała powieka), cień Maybelline Iced Fudged (załamanie), cień 114 Sensique Velvet touch (zewnętrzny kąckik); rozświetlacz; czarna kredka Maybelline
  • dolna powieka: cień Maybelline Iced Fudged, cień 114 Sensique Velvet touch; biała kredka soft precision Inglota na linii wodnej
  • tusz  Multi Action z Essence
Usta: błyszczyk Essence tint it! 02 turn to lucky
Today I'm going to show you a make-up in which I used Sensique Velvet touch eyeshadows in 122 and 116. I got them from Kleopatre. Thank you :* 114 is beautiful; I really, really like it :)

The make-up was brighter. My camera ate the colours because of a bad weather :(


Eyebrows: Essence Eyebrow Stylist Set

Face:
  • Elf concealer
  • FlosLek tinted moisturiser
  • Dermacol mousse blusher
  • dream mousse concealer by Maybelline
  • Stay Matte pressed powder by Rimmel
  • natural bronzer by Rimmel
  • Manhattan highlighter
Eyes: 
  • Artdeco primer
  • upper lid: Sensique Velvet touch in 122 (eyelid), Maybelline Iced Fudged (crease), Sensique Velvet touch in 114 (outer corner); highlighter; black Maybelline pencil eyeliner.
  • lower lash line: Maybelline Iced Fudged, Sensique Velvet touch in 114; white Inglot soft precision eyeliner on the waterline
  • Essence Multi Action mascara
Lips: Essence tint it! lipgloss in 02 turn to lucky

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny naturalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii Sensique te kolory mi się najbardziej podobają. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny dla oka ten makijaż :)
    Masz typowo słowiańską urodę:) taką delikatną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatny makijaż dla delikatnej buzi:) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Zoila, Taml, Wszystko co mnie zachwyca, dziękuję :)

    Lissa, te kolorki są naprawdę fajne :) dziękuję :)

    Wizażownia, dziękuję :) choć na żywo wyglądam nieco inaczej, te zdjęcia mnie odmładzają i wyszczuplają...

    Fifidorea, dziękuję :)

    Tishak, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny lekki, mam podobny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam komentarze... no tak, bo na żywo to jesteś wielka i pomarszczona jak stare jabłko. Grrrr, proszę się puknąć i mnie nie denerwować.
    Bardzo ładne oczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, delikatny makijaż:) I ciesze sie ze cien przypadl Ci do gustu:***:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalio, :)

    Darioszka, na żywo makijaż był ciemmniejszy, niestety warunki pogodowe nie sprzyjają robieniu zdjęć

    Słomciu, ha ha, no nie :) ale chyba przyznasz, że troszkę inaczej wyglądam niż na zdjęciach :) dziękuję :*

    Kleo, dziękuję :* brakowało mi takiej śliweczki w kolekcji; co prawda na zdjęciach wyszedł brąz, ale to wina pogody

    OdpowiedzUsuń
  11. takie kolory bardzo sprawdzają mi się w makijażach dziennych, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, prześlicznie i uroczo w nim wyglądasz :* Naprawde jesteś jak takie ciepłe słoneczko kiedy się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i prosty dzienny makijaż. Przydałyby się fotki samych cieni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beauty Wizaz, dzięki :)

    Lady, ojej, dziękuję kochana :* aż się zarumieniłam :)

    Ania-anula, będę pamiętać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie i delikatnie :) lubię patrzeć na twoje makijaże - podnoszą mnie na duchu. mam równie opadającą powiekę, a u ciebie widzę, że można jednak coś z nią zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ada, dziękuję :* wydaje mi się, że z każdą powieką można coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...