sobota, 14 kwietnia 2012

Sleekomania: Storm (3). Lioele Water Drop BB - wrażenia na podstawie próbki



Trzecia burzowa propozycja :)


Użyłam:



***
Niedawno dostałam od kochanej Smokyeveningeyes próbkę kremu BB Lioele Water Drop. Z ciekawością przystąpiłam do testów i przekonałam się, że krem nie jest dla mnie. Produkt ma lekką, przyjemną konsystencję i delikatnie chłodzi twarz po nałożeniu. Daje lekkie krycie (bez korektora na niedoskonałości się nie obędzie), ale ładnie wyrównuje koloryt skóry. Rozprowadza się bez smug. Niestety w moim przypadku nie dostosowuje się do koloru mojej cery (jest trochę za ciemny). Jednak to, co u mnie go skreśla, to fakt, że po przypudrowaniu zaczynam się bardzo brzydko świecić już po 2 godzinach, a do ściągnięcia sebum potrzebuję 3-4 bibułek. Próbkę zużyłam mieszając krem z podkładem Bourjois BioDetox, dzięki czemu ten drugi łatwiej mi się aplikowało :)



24 komentarze:

  1. śliczne oczko! a próbasek rzeczywiście wygląda ciemno! choć na buzi już ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj marzą mi się też paletki Sleek, wyglądą kusząco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletki teraz łatwo zdobyć, są dostępne w wielu sklepach internetowych :)

      Usuń
  3. Ładny makijaż :) Oczko takie rozmarzone się wydaje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem wygląda na murzyński ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy jaśnieje, ale i tak miałam wrażenie, że był trochę za ciemny...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzień dobry :) szykuje się intensywny weekend, mamy w hotelu dużą grupę Szkotów, wczoraj pozwolili mi zamknąć o 1.00.

      Usuń
  6. O jak się ładnie zadziało na oczku :) A próbka na twarzy wygląda bardzo na "tak"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      co do próbki, szkoda, że taki efekt utrzymywał się przez jakieś pół godziny...

      Usuń
  7. bardzo ładne oczko :) ostatnio spadła mi ta paletka i ten zielony niestety poszedł....
    a kremik testowałam i całkiem przyjemny był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      cienia szkoda... co do kremu,dla sucharków rzeczywiście może być OK, ja niestety jestem tłuścioszkiem :)

      Usuń
  8. Burzowe oczko, bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zanosi się na piękną burzę :)

    A kremik ładnie Cię "poprawił", szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Słomciu :*

      no cóż, tak z bebikami bywa :)

      Usuń
  10. Kusi mnie ta paletka sleeka. Posiadam Acid, z której jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli lubisz perłowe cienie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...