niedziela, 22 lipca 2012

Celia, tropic, Lakier do paznokci, Nr 9

This nail polish has been purchased in Poland. Celia is a Polish brand.
*** 

Lakier pochodzi z trzeciego BlogBoxa :) Tu muszę przyznać, że Piękność dnia trafiła idealnie, bo w swojej (niemałej przecież) kolekcji nie miałam nic w zbliżonym odcieniu :)
  • Dostępność: zapewne osiedlowe drogerie; drogerie sprzedające kosmetyki Celii
  • Cena: ok. 3,50 zł
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: groszkowa zieleń; wykończenie jelly
  • Konsystencja: rzadka; lakier trochę smuży
  • Pędzelek: klasyczny; dość wąski, ale wygodny
  • Krycie: na zdjęciach widzicie trzy warstwy (przynajmniej tyle trzeba nałożyć), ale czwarta by nie zaszkodziła; pod światło wciąż było widać końcówki paznokci i prześwity
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: lakier zaczął odpryskiwać już drugiego dnia (z bazą i topem Nail Tek)
Powiem tak: jakościowo nie jest to produkt najwyższych lotów, ale kolor i wykończenie ratują sytuację. Podoba mi się ta zieleń :)



23 komentarze:

  1. Właśnie, kolor jest super i ratuje kiepską trwałość:)Bardzo ostatnio lubię takie wakacyjne Bahama:P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, ale ja u siebie zieleni nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zielenią na paznokciach.
    Średnio mi się podoba ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było gdyby komuś udało się stworzyć kryjący żelkowy lakier o dużej trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się właśnie podoba! sama wybrałam podobny odcień z Marizy i czekam na dostawę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne, ale podoba mi się ten odcień zieleni! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, ze nie przepadam za zielonymi lakierami, ten jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, ale nie przepadam za zielenią na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor :) Niestety żelki mają to do siebie, że słabo kryją

    OdpowiedzUsuń
  12. Zieleń naprawdę w odcieniach tropików:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, proszę. Taki zielony?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek :) Lubię ostatnio różne odcienie zieleni na pazurkach i na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również podoba się ta zieleń!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...