czwartek, 26 lipca 2012

TAG: Ulubione Kanały Youtube

TAGa dostałam od Kataliny :*

Zacznę od małego wyjaśnienia. Ja z youtube nie jestem szczególnie związana. Wchodzę tam "z doskoku" w poszukiwaniu tutoriali/recenzji/skeczy/muzyki, które mnie w danym momencie interesują. Subskrybuję na stałe całe 9 kanałów, z których cztery szczerze uwielbiam i zaraz je Wam przedstawię. Blogosfera mnie dużo bardziej wchłonęła niż youtube...


Zasady:
1. Zamieść regulamin i baner tagu
2. Wypisz w tagu kanały które oglądasz (o modzie, urodzie i inne)
3. Otaguj 10 osób


Kolejność alfabetyczna.




sympatyczna dziewczyna tworząca ładne makijaże i rzetelnie przygotowująca się do swoich filmików





pełen profesjonalizm





bo lubię i już :)






piękne makijaże i przejrzyste tutoriale


A tak w ogóle o istnieniu czegoś takiego, jak filmiki urodowe dowiedziałam się, kiedy jeszcze za czasów studenckich wpadłam na kanał MizzVintage. Szkoda, że Mizz już nie nagrywa :(

Taguję:

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedź na taga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie ;) wrzucę swoje typy wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  3. znam wszystkie Twoje typy i również je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam także kanał Inez, każdy filmik oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam je i lubię, oglądam z miłą chęcią
    odstresowuje mnie to i zwalniam z biegu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oglądam głównie jak maluję paznokcie :) wtedy blogów nie mogę przeglądać ;)

      Usuń
  6. dziekuje za otagowanie:)
    Nie wiem czy odpowiem, bo ja oglądam jeszcze mniej niż Ty:). Na yt głównie slucham muzyki, a jesli chodzi o filmiki urodowe to wchodzę raz na pół roku, obejrzę z dwa i mam już dość, na blogach wystarczy coś przeczytać/obejrzeć i zajmuje to minutę a na yt taki filmik to 10 minut czy dłużej..i zawsze przewijam nawet jak filmiki są świetne, profesjonalne i ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, mam tak samo - w te 10 minut przeczytam kilka postów :D youtube załączam głównie kiedy maluję paznokcie i siłą rzeczy blogów nie przeglądam ;)

      Usuń
  7. nie zostałam otagowana, ale uwielbiam Nissiax83 głównie za jej praktyczne filmiki oraz MakijażeKasiD, reszta mnie tak nie wciągnęła jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądam żadnego z Twoich :) zerknę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? to bardzo znane dziewczyny :)

      Usuń
    2. Mam niesamowite uczulenie na Makijażekasid :PPP

      Usuń
    3. Poważnie i unikam jak mogę.
      Jeżeli chodzi o YT to wyjątkowo wymagająca jestem, nie lubię tracić niepotrzebnie czasu ;)

      Usuń
    4. czuję się zaintrygowana :) musimy o tym pogadać :D

      Usuń
    5. Po niedzieli będzie okazja:) Trochę już z Pam "pomaltretowałam" temat ;)))

      Usuń
  9. Oglądam te same dziewczyny poza TurquoiseKat - nie znam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja lista jest bardzo... krótka :) Poczekam aż mini TAGowy szał ;)))
    Wstyd, że na kanał Kat nie zaglądam.... pora na poprawę ale ja blogowa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KAT w sumie zawsze pokazuje u siebie na blogu makijaże, które wrzuciła na youtube, więc wiele z Jej filmików na pewno widziałaś :)

      Usuń
    2. W sumie masz rację :) ale nigdy nie zagłębiałam się bardziej.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...