poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Catrice, Liquid Liner, 040 Go, Get Bronzed

Smutno mi, że Catrcie wycofało ten odcień... Bardzo lubię ten eyeliner, choć z początku nie mogłam się z nim dogadać. Wystarczyły jednak dwa tygodnie używania i zmieniłam zdanie o 180 stopni. Mam go od dobrych kilku miesięcy (a wypatrzyłam na uroczym oku Słomki), sięgam po niego bardzo często, i już smutno mi się robi na myśl, że kosmetyk może mi się skończyć, a ja nie będę miała czym go zastąpić... Chodzi mi głównie o odcień, bo nie wszystkie brązy do mnie pasują. W bardzo ciepłych się sobie nie podobam, a o chłodniejsze brązy trudno :(


W produkcie odpowiada mi wszystko. Ma bardzo wygodny, gąbkowy aplikator (mój ulubiony typ w płynnych eyelinerach) oraz śliczny kolor, który pasuje do mojej tęczówki. Na trwałość również nie mogę narzekać: nie kseruje mi się (a mam opadające powieki), nie spływa, nie robią się prześwity, wygląda dobrze przez kilkanaście godzin. Czasem zdarzy mu się lekko rozmazać w zewnętrznych kącikach, kiedy łzawię. Nie sprawia żadnych problemów przy demakijażu. Jest po prostu super. Catrice - bring it back!!!


40 komentarzy:

  1. Ech, to jakieś fatum. Zawsze tak jest że kiedy coś się polubi, to jest to za chwilę wycofywane. i potem jest płacz i zgrzytanie zębów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda przy twojej tęczówce :). Szkoda, że wycofują fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba :)

      nie rozumiem takiej polityki Catrice i Essence :(

      Usuń
  3. piękny kolor, gdybym tylko umiała zrobić sobie jakąś sensowną kreskę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mistrzynią rysowania kreski nie jestem, ale usilnie ćwiczę :)

      Usuń
  4. Kolorek jest ładny,tylko wydaję mi się że kreska ma prześwity,a ja tego nie lubię przy eyelinerach....chyba pozostanę przy duraline i cieniach w brązie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już jest, że producenci, nie wiadomo czemu, wycofują dobre produkty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma złoty i jest rewelacyjny :)
    Fakt,czasem robi prześwity,ale nakładam drugą warstwę i jest cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ma kolor, pasowałby również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Essence i Catrice lubi wycofywać fajne, dobrze sprzedające się produkty, nie rozumiem tego:/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda ta brązowa kreska przy Twojej tęczówce ; ) z tego co wiem to firma wibo ma brązowe eyelinery, ale dokładnie nie wiem jaki odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wspomniałam, trudno o chłodniejszy odcień brązu :(

      Usuń
  10. mam taki czarny, aplikator rewelacja, już mi się kończy, muszę 'wygrzebywać'
    ale na pewno kupię drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jak to wycofany? kiedy mam właśnie na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny fajny produkt wycofany? To już chyba tradycja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też o nim kiedyś pisałam. Szkoda, że go wycofali. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutki, choć ja z brązów, to najbardziej lubię kolor czarny :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam faceta, który z ciast najbardziej lubi kotlety :P

      Usuń
  15. Tak to czasem bywa, że jak trafimy to...znika z oferty.
    Lubię czekoladowe zimne brązy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - zimne. a jakoś mało takich na rynku...

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że to ogólny problem....bo nawet jak szukałam zimnego czekoladowego brązu pośród lakierów czy maskar to...było ciężko. Podobnie z cieniami.

      Usuń
    3. strasznie to denerwujące...

      Usuń
  16. Cudnie wygląda na Twoim oku i kreseczka też Ci świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaką ty masz ładną tęczówkę :> bardzo fajny brązik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem przekonana do brązowym eyelinerów, ale na Twoim oku prezentuje się świetnie :) jakie ładne oczy, piękną głębię koloru widzę w tęczówce :) zostaję Twoją obserwatorką, bardzo wciągający blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się nieskromnie, że swoje oczy bardzo lubię :) dziękuję!

      witam, jest mi bardzo przyjemnie :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...