piątek, 3 sierpnia 2012

MeMeMe, Nail Collection Long Lasting Gloss, 78 Ambitious

Ten lakier dostałam od Hexxany :* Jeśli, jak ja, lubicie nudziaki, ten lakier zapewne się Wam spodoba :)
  • Dostępność: w UK na pewno można dostać je w drogeriach Superdrug, w Polsce pewnie pozostają zakupy online (np. TUTAJ)
  • Cena: 4,50 funtów
  • Pojemność: 12 ml
  • Kolor: całkowicie kremowy nude z kapką fioletu - bardzo ładny, "czysty" i elegancki z pięknym połyskiem
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: bardzo szeroki; i jakkolwiek szerokie pędzelki lubię, ten nie przypadł mi do gustu - byłoby lepiej, gdyby był zaokrąglony po bokach; takim prosto ściętym, bardzo szerokim pędzelkiem trudno manewruje się w okolicach skórek
  • Krycie: dwuwarstwowiec
  • Wysychanie: szybkie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: na moich łuszczących się paznokciach zaczął odpryskiwać już drugiego dnia; nie wiem, ile by się trzymał na pazurach w dobrym stanie
Bardzo fajny lakier :) Lubię tego typu odcienie, bo pasują dosłownie do wszystkiego :)



This nail polish was a gift from Hexxana :* It's a very nice nude shade.


  • Availability: Superdrug
  • Price: £4.50
  • Volume: 12 ml
  • Colour: nude with some lilac tones; cream finish; high gloss - a very nice, "clean", elegant shade
  • Consistency: just right
  • Brush: very broad; even though I like broad brushes, I found this one very uncomfortable - it was difficult to apply nail varnish nicely around the cuticles
  • Coverage: two-coater
  • Drying time: quick
  • Removing: no problems
  • Durability: my nails are peeling badly at the moment so the nail polish started chipping on the second day after application...


I like it :) Shades like that are very universal as they go with everything :)

35 komentarzy:

  1. piękny nudziaczek! nie mam nic podobnego w swojej malutkiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny nudziak! Ostatnio mam fioła na punkcie takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj własnie pytalam o te lakiery:)Bom ich bardzo ciekawaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Wczoraj oglądałam je w Superdrugu, ale Ci zazdroszczę, że masz taką masę sklepów pod nosem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może pod względem kolorówki jest fajnie, ale trudno znaleźć dobrą pielęgnację niestety :( same chemiczne bomby :( :( :(

      Usuń
    2. Hihihihi...sama kiedyś myślałam jak Natalia a życie szybko zweryfikowało moje wyobrażenia. Dobrze, że jest eBay/Amazon i inne cuda bo stacjonarnie ubogie zakupy robię wrrrr...

      Usuń
    3. a ja w pielęgnację zaopatruję się głównie w Polsce :D

      Usuń
    4. Przyjrzałam się niektórym składom kosmetykom do pielęgnacji i faktycznie szału nie ma, ale pewnie coś by się znalazło... Dobrze, że w Polsce jest z tym nieźle i można kupić fajne produkty :)

      Hexx ano, ja kocham zakupy online, ale nic nie zastąpi mi żywego kontaktu z szafą danej firmy, mazianie testerów itd :P. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)
      W Polsce też można kupić fajne kosmetyki i z tego się cieszę :)

      Buziaki dla Was :*

      Usuń
    5. Polki nie doceniają tego, jak fajną pielęgnację mogą kupić w Polsce :)

      Usuń
  6. piękny ;-) takie kolory najbardziej lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki idealny nudziak, strasznie mi się podoba, jestem łasa na takie odcienie =))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nudziaki! też mam ostatnio problem z paznokciami, nie bardzo potrafię sobie z nim poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemny nudziak :)
    jak geny to zostaje Ci tylko walka by nie pogłębić stadium :(
    ja chyba wchodzę w 2 fazę, muszę wziąć się znów za ćwiczenia, bo mi tak zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście fajny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że Ci się kolor spodoba:)
    Pasują mi te pędzelki ale wszystko zależy od płytki paznokcia. Szkoda tylko, że mają ubogą paletę kolorystyczną.

    Polubiłam się bardzo z tą firmą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, w sumie to było moje pierwsze spotkanie z mememe, mnie w ich kierunku nie ciągnie na razie. w sumie mam dość kolorówki :)

      a ten lakier w kolorze zgniłej zieleni przytuliła Pam, bo to nie był mój odcień :)

      Usuń
  12. Bardzo elegancka buteleczka, kolor niestety nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  13. oczarował mnie gdy tylko go zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor! Uwielbiam takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjny nudziak, bardzo bardzo mi się podoba - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...