czwartek, 24 kwietnia 2014

Manhattan, soft mat lipcream (56k)

Moja pierwsza matowa pomadka... Mam do niej ogromny sentyment. A do tego wcale niezłe to mazidełko :)


Pomadka ma konsystencję musu. Znajduje się w opakowaniu z wygodnym i umożliwiającym precyzyjną aplikację gąbkowym aplikatorem. Opakowanie nie jest przezroczyste i nie ma możliwości obserwowania stopnia zużycia produktu, co mi osobiście przeszkadza.

Dygresja: ponieważ takie opakowanie jest charakterystyczne dla błyszczyków, często czytam na blogach, że pomadka ta to "matowy błyszczyk". NIENAWIDZĘ tego oksymoronu. Błyszczyk, jak sama nazwa wskazuje, ma na ustach błyszczeć. Nie ma czegoś takiego, jak matowy błyszczyk. Jest za to matowa pomadka w kremie! Uff, musiałam to z siebie wyrzucić, wybaczcie.

Pomadka ma przyjemny, waniliowy zapach. Odcień 56k to śliczny, twarzowy łososiowy róż. Tuż po aplikacji pomadka nie jest matowa - wygląda tak:


W tym momencie usta są komfortowo nawilżone. Jednakowoż po około 40 minutach satynowy błysk zanika, pomadka robi się na ustach matowa i ja niestety odczuwam ściągnięcie:


Bez jedzenia i picia pomadka utrzymuje się na ustach przez około 4 godziny, potem wymaga poprawek. Zostawia ślady na kubkach i zjada się od środka (czyli na ustach może zostać obwódka). Ponieważ ja generalnie szybko zjadam pomadki, bo często coś popijam, moim zdaniem jest trwała i towarzyszyła mi na kilku weselach. 

Lubię tę pomadkę. Może nie jest ideałem, ale podobam się sobie w niej :)

Kosztuje około 15 zł/6,5 ml.

54 komentarze:

  1. Kapitalnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, świetnie Ci w takim kolorze;)
      Szkoda, że nie ma już tych pomadek;/

      Usuń
    2. dzięki dziewczyny :)

      nie wiedziałam, że już ich nie ma!

      Usuń
  2. ślicznie Ci w tym kolorze
    ja miałam jakiś czas temu tę pomadkę i fajnie mi się sprawowała ale od dłuższego czasu nie widziałam ich w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ten mat można pociągnąć bezbarwnym błyszczykiem i po problemie, ale mi się akurat podoba matowa wersja ;) Szkoda, że wysusza, ale to chyba i tak większość pomadek powoduje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano można, tylko wtedy pewnie ucierpiałaby trwałość :)

      Usuń
  4. Robiłam przymiarki do tych pomadek, ale ich wykończenie zupełnie nie pasuje do moich ust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu po nałożeniu bardzo mi się podoba, niestety wersja matowa do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest super, ale ten mat zupełnie niefajnie wygląda:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim przybliżeniu ten mat rzeczywiście może budzić zastrzeżenia, ale z normalnej odległości wygląda ok :)

      Usuń
  7. To prawda, nie jest idealna, ale mimo to jest bardzo udana! Ja też lubię ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiałam ją ostatnio u koleżanki i bardzo żałuje, że już jej nie mogę kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ma piękny, ale daje wrażenie przesuszonych ust po tych kilkunastu minutach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale widać to przy przybliżeniu. z normalnej odległości usta nie wyglądają źle :)

      Usuń
  10. Kolor super, ale dla mnie byłby lepsze w wersji satynowej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor jest bardzo ladny, sam produkt jednak srednio przypadl mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłaś, że kupiłaś go w funciaku, więc przynajmniej nie wydałaś kroci ;)

      Usuń
  12. Uwielbiałam ją... Miałam taki mocny koral, wyglądał świetnie w macie. Chciałam kupić ponownie, ale już ich nie ma w szafach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie u Ciebie wygląda. Owszem, ma specyficzną teksturę, ale taki rok matów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro (jak odbiorę paczkę) będę miała okazję się przekonać, jak się spisuje - dorzuciłam do internetowego koszyka przy okazji większych zakupów :) Ale mam odcień 31S :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię błyszczyki ale nic matowego u mnie nie wchodzi w gre:(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja matów nie lubię, zaraz bym naniosła na nią jakiś błyszczyk bezbarwny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie wygląda bardzo ładnie, a na moich ustach tragicznie:/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor, ale ja pewnie musiałabym nakładać błyszczyk, nie lubię jak mat ściąga usta

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest przepiękny, bardzo Tobie pasuje.
    Ale efekt po 40 minutach jest nie do przyjęcia, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pamiętaj, że zdjęcia robione są w przybliżeniu. z normalnej odległości usta wyglądają ok :)

      Usuń
  20. Nie dla mnie on, a szkoda bo efekt z pierwszych zdjec fajny. Moje usta sa zbyt problemowe zebym mogla sobie pozwolic na takie mazidla. Chociaz ostatnio skusilam sie na matowe pomadki Golden Rose... zobaczymy czy beda wspolpracowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje usta na szczęście nie sprawiają mi większych problemów :)

      Usuń
  21. Kolor ładny :-) Ja mam 54 M, ale rzadko używam, bo strasznie wysusza mi usta :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja matowe pomadki zawsze nakładam na pomadkę ochronną ;)

      Usuń
  22. Mam ją, ale inny kolor i jakoś tak mi nie za bardzo podpasowała, leży i się kurzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny kolorek i na dodatek całkiem trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam totalnego świra na punkcie matowych pomadek do ust, kocham to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mrrrrr co za usta! lubię ten produkt, wiem co czujesz w kwestii wysuszania, bo ja też to czuję, ale da się z tym produktem popracować, za to też go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek :)
    Ostatnio sama polubiłam matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...