czwartek, 19 czerwca 2014

Urodzinowe zdobycze :)

Skończyłam 28 lat. Kurczę, jeszcze wczoraj miałam 21.... Czas tak szybko leci! Ale ja nie o tym. Z okazji tego, że znów jestem o rok starsza, otrzymałam dużo cudownych, kosmetycznych łakoci. Wszystkie z nich były na mojej prywatnej, nie opublikowanej wish-liście. Rodzina i przyjaciele najwidoczniej znają mnie na wylot. I dopieścili mnie maksymalnie...

Mój facet podarował mi garść monet i przykazał koniecznie spełnić kosmetyczne marzenia. No to spełniłam.




Hexxana podarowała mi rzeczy, o zakupie których myślałam od dawna, ale ciągle szkoda mi było funduszy. Ale były piski radości!




To samo zrobiła Słomka:



A tym uszczęśliwiły Przyjaciółki jeszcze z czasów licealnych:




WOW. Ogromnie Wam dziękuję! Nie mogę się doczekać testów i macania :P

69 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego :*

    Przyjemnego używania! :) "Zimową opowieść" mam na liście książek do przeczytania :) Film bardzo mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      nie wiedziałam, że jest film. pewnie obejrzę po przeczytaniu książki :)

      Usuń
    2. Miał swoją premierę w tegoroczne Walentynki, a jedną z głównych ról gra w nim Colin Farrell :)

      Usuń
    3. nie szaleję za tym aktorem, ale dam mu szansę :)

      Usuń
    4. Ja też nie szaleję, ale film mi się spodobał :) Polecam!

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty.
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super łakocie :D wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty! Tylko pozazdrościć :) Wszystkiego dobrego, jesteśmy prawie rówieśniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenciki, wszystkiego naj :) Bourjois CC muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najwspanialszego. No i piękne zdobycze. Ach, żeby mój choć raz zrobił mi taki 'prezent'...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja wolę, kiedy J. daje mi możliwość samodzielnego kupna tego, co mi się marzy. sam by nie wiedział;)

      Usuń
  7. wszystkiego najlepszego! samych slonecznych i radosnych dni! powodzenia w zyciu zawodowym i osobistym :)

    aaallleee super prezenty! tez bym sie czula dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :*
      tak trafionych prezentów każdemu życzę :)

      Usuń
  8. Same fantastyczne produkty. Ja nie długo kończę 27 lat. Życzę Ci wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :).
    Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O niektórych z tych rzeczy wspominalas parokrotnie :) Miłego stosowania! Ciekawa jestem Twojej opinii o Naked 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już mam, że czasem nadaję o tym, co mi się podoba :]
      zabiorę się za testowanie palety od razu po powrocie ;)

      Usuń
  11. Wszystkiego naj najlepszego:) Ojej ja jeszcze wczoraj pisałam maturę, a dziś mam tyle lat co TY:D Jak to możliwe?:P Koniecznie napisz jak Ci się podoba Naked 3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matura była 9 lat temu... zminęlo jak 9 dni ;)

      nie wzięłam palety ze sobą do Polski, żeby nic się jej nie stało, ale po powrocie będzie wielkie testowanie ;)

      Usuń
  12. Wszystkiego najpiękniejszego :)
    Piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  13. ah, jakie świetne łupy :)
    spełnienia marzeń! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas leci za szybko, to prawda :( Bardzo przyjemne prezenty, fajnie że dostałaś takie trafione rzeczy. Na pewno będzie się miło testowało, a nam czytało potem, jak opiszesz to na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Cudne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! :* Fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty :) Warto mieć marzenia by móc je potem spełniać. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełnienia marzeń! :*
    A prezenty po prostu świetne i te, które sama sobie wybrałaś i te które dostałaś. Masz świetne przyjaciółki :)
    Ten tusz z Bourjois miałam kiedyś, rewelacyjnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mam najlepsze Przyjaciółki pod słońcem :)

      Usuń
  20. Spełnienia marzeń i przyjemnych testów!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego dobrego, Słońce :) :*
    naked <3

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj w gronie prawie-trzydziestek ;) bądź zdrowa, szczęśliwa i spełniona!
    łupy fantastyczne, dobrze mieć ludzi, którzy dbają o Ciebie i znają Twoje potrzeby :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agato :*

      to prawda :) mam nadzieję, że dbam o Nich równie dobrze ;)

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego Kinga :-) cudowne zdobycze !

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat, 100 lat :)))
    Piekne prezenty, piękne niespodzianki :)
    Naked 3 zazdroszczę bardzo :)
    Świetny jest ten zestaw kolorów.

    Właśnie czytam Zimowa opowieść i mam bardzo mieszane uczucia.
    Jestem w połowie. Zobaczymy co powiem po przeczytaniu całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      na naked 3 chorowałam odkąd wyszła. strasznie chciałam te różowe neutrale :)

      Usuń
  25. Wszystkiego najlepszego :)!!!! Zazdroszczę Naked 3!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. hehehe i jak tu nie lubić urodzin?
    Wszystkiego najlepszego Kochana! Przepraszam za spóźnienie ale szczere! Niech Ci mała zdrowo rośnie i przynosi sporo radości. Niekończącej się miłości, czułości! Abyś zawsze czuła się na te 21 lat;) I spełnienie wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodziny lubię, ale upływu czasu już nie :P

      dziękuję Bogusiu :*

      Usuń
  27. Wszystkiego najlepszego:) Widać, że Twoi bliscy doskonale znają Twoje potrzeby i zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      chyba dużo gadam o swoich zainteresowaniach ;)

      Usuń
  28. Wszystkiego najlepszego!!! :D
    Wspaniałe prezenty, niech Ci wszystko dobrze służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne prezenty i zakupy :) ja niedawno kupiłam naked 2 :) wszystkiego naj..ja z kolei skończyłam dopiero co 30 lat, też w to nie mogę uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spóźnionego wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  31. sto lat! super prezenty! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ogromnie mi miło, ze blog Ci się podoba :)

      Usuń
  32. Ile wspaniałości :) Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  33. spóźnione 100 lat! boszzz ja zaraz będę miała 34 :<

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze raz! :) Spełnienia marzeń, bo tego nigdy za wiele a dobra energia niech towarzyszy Ci każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Odrobinę spóźnione ale szczere życzenia! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...