poniedziałek, 10 listopada 2014

Wibo, Glamour Satin, 4

Dostępność: Rossmann
Cena: 6-7 zł
Pojemność: 8,5 ml
Kolor: ciemny, bakłażanowy fiolet mieniący się delikatnie na zieleń (duochrom)
Wykończenie: zmatowiony duochrom
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: całość, czyli baza i dwie warstwy lakieru wyschły całkowicie po kilku minutach
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: na moich paznokciach 3 dni

Udawajcie, że nie widzicie moich zadziorów. Sam lakier wygląda ciekawie, nieprawdaż?



23 komentarze:

  1. Oglądałam go w Rossmannie, pięknie mieni się zielenią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go oglądałam, ale jak przyłożyłam do moich zaczerwienionych zimnem rąk, to aż mnie zatkało, taki dysonans :) No to wzięłam szaraka i nawet dwa razy już tego szaraka nosiłam. Jest w kolorze noska kota rosyjskiego niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rękawiczek się nie nosi? niedobrze!

      ale fajne skojarzenie :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, podobają mi się w nim te fioletowe tony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, on jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowego duochromu jeszcze nie widziałam. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! podoba mi się na tyle, że wpisuję go na moją listę zakupową i postaram się dopaść go w PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że na paznokciach będzie tak ładny - mogłam go dzisiaj wziąć w rossie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy mat, w dodatku duochrom. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądziłam, że w Rossmanie można dostać matowy lakier. Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, jak długo będą w sprzedaży, ale na razie można :)

      Usuń
  10. Udaję, że nie widzę :D (Coś Ty, nie jest tak źle! U mnie bywało gorzej, chociaż ostatnio nie mogę narzekać - nie wiem dlaczego, ale moje paznokcie zaczęły rosnąć i nie zadzierają mi się skórki. Nie jest to kwestia suplementów, bo nie biorę, ani diety - bo ona ostatnio coraz gorsza :D Jest to dla mnie zagadką.)

    Lakier jest świetny! Na promocji w Rossmannie kupiłam wczoraj czerń, ale taką zwykłą. Przez Ciebie trochę żałuję, bo takie wykończenie bardzo mi się podoba i mogłam je upolować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozostaje Ci tylko się cieszyć, a mnie - zazdrościć :)

      ja nie lubię za bardzo zwykłej czerni na paznokciach. wolę np. czerń z drobinkami. nie wiem czemu...

      jeszcze będzie okazja na upolowanie ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...