sobota, 28 lutego 2015

Zużycia lutego w mini-recenzjach. Zakupy lutego.

Wstępu brak. Nie mam na niego pomysłu. Wiecie, późno jest.

Twarz i perfumy:


Pasta do zębów AloeDent (klik) występuje w moich denkach regularnie. To moja ulubiona pasta bez fluoru. Uwaga wrażliwcy - jest mocno miętowa w smaku i daje czadu, jeśli chodzi o chłodzenie. Maskę algową z kakao z e-naturalne opisywałam tutaj. Działała subtelnie i na krótko, nie przebiła moich ulubionych alg z Organique. Różana maseczka z Ziaji to naprawdę przyjemny nawilżający kompres (klik). Wykończyłam próbeczkę któregoś kremu Caudalie, ale nie wyrobiłam sobie na jego temat żadnego zdania. Super Power mezo tonik Bielendy miał niezwykle przyjemny zapach dający poczucie luksusu. Sam produkt sprawował się poprawnie. Wprawdzie niczym mnie nie zachwycił, ale też niczym nie podpadł. Skończyła mi się też miniaturka zapachu Touch od Burberry. Nie moje klimaty i cieszę się, że mogłam się o tym przekonać nie inwestując w większy rozmiar flakonika.


Ciało i włosy:


Kostka myjąca z Dove myje, ładnie pachnie i nie wysusza skóry. Czego chcieć więcej? Antyperspirant tej marki również któryś już raz pojawia się w moim denku. Często kupuję te kulki, gdyż ładnie pachną i zapewniają mi dobrą ochronę. Dalej, mamy tu krem do rąk Isany z 5% mocznika. To mój wielki ulubieniec (klik). Wprawdzie przeszedł niewielką reformulację, ale nie wpłynęło to negatywnie na efekty, jakie daje. Ten krem działa jak nawilżająco-natłuszczający kompres na moje przesuszone dłonie. Do kofeinowego szamponu Alterry nie mam zastrzeżeń. Radził sobie nawet ze zmyciem olejów. Ogromnym plusem szamponów tej marki jest to, że nie wysuszają mi skalpu i nie wywołują łupieżu. Odżywkę Nivei long repair opisałam szerzej tutaj. Byłam z niej zadowolona; dzięki zawartości silikonów działała na włosy wygładzająco i pomagała chronić je przez mechanicznymi uszkodzeniami. Nie mogłam jednak nakładać jej na skalp, gdyż powodowało to w moim przypadku spektakularny oklap. Skończył mi się też płyn do higieny intymnej Lactacyd w wersji ochronnej. Świetny, nie mam zastrzeżeń. Myje, odświeża i nie podrażnia, a na tym ostatnim zależało mi najbardziej.


Kolorówka:


Błyszczyk Kobo w odcieniu 205 iced latte (klik) zużyłam w warunkach domowych, bo nie wyglądałam w tym kolorze korzystnie. O eyelinerze Sephory skrobnęłam w poprzednim poście (klik). Niewiele miałam do zarzucenia jego jakości, ale nie układała mi się współpraca z mega cienkim i bardzo giętkim pędzelkiem. Liner zrobił się w ostatnim czasie jakiś taki wodnisty i stracił na pigmentacji, więc postanowiłam się z nim pożegnać. Z korektora Maybelline Dream Lumi Touch nie byłam specjalnie zadowolona (klik). Miał nieco za ciemny odcień i wysuszał mi skórę pod oczami. Inaczej ma się sprawa z maskarą Lovely pump up, tak chwaloną w blogosferze. Polecam, jest naprawdę dobra! Nawilżająca odżywka Nail Inc paznokci nie nawilżyła w najmniejszym stopniu. Przynajmniej ja tego nie widzę. Dodatkowo skracała żywotność lakierów na paznokciach. Jestem na nie. Lakier Essence 43 where is the party? (klik) zużyłam w około 2/3. Reszta brzydko zgęstniała i nawet reanimacja rozcieńczalnikiem nie pomogła. The Elle Red Mavali (klik) był natomiast ślicznym odcieniem czerwieni, który ożywiał mi zimowe dni. Musiałam pożegnać również fiolet Fiji marki Sinful Colors (nie ma na zdjęciu) (klik), bo jego buteleczka popękała mi w rękach na małe kawałki podczas próby jej otwarcia. Jakim cudem nie zalałam dywanu nie wiem do tej pory...


Ze zużyć to by było na tyle. Pora zrobić w torbie miejsce na kolejne opakowania!

A my przejdziemy do części zakupowej niniejszego posta. Plan był taki, aby w lutym nie kupić nic. Jednakowoż... od jakiegoś czasu staram się kupować upatrzoną kolorówkę w promocjach. I takie się nadarzyły, więc skusiłam się na kilka rzeczy, na które miałam ochotę od co najmniej kilku tygodni lub miesięcy, więc wiedziałam, że prędzej czy później ulegnę pokusie:


W Superdrug było promo 3 for 2 na kosmetyki Maybelline oraz buy one get one 1/2 price w szafie Bourjois. Mam już trzy kredki Maybelline i pierwsze wrażenie zrobiły na mnie tak dobre, że dokupiłam odcień 150 Fuchsia Desire. Zawsze unikałam fuksji, a okazuje się, że wyglądam w tym kolorze świetnie! Kto by pomyślał... Idąc za ciosem skusiłam się na fuksjowy (Fuchsia Flourish) i koralowy (Alluring Coral) błyszczyk z serii Elixir. Jest coś pociągającego w tych małych, pękatych opakowaniach...

Mam teraz fazę na mocne, matowe usta. Dlatego zależało mi na 05 Ole Flamingo! od Bourjois. Do tego wyrazistego odcienia dobrałam dużo spokojniejszy 09 Happy Nude Year. Chcę jeszcze zdobyć nowe kolorki w odcieniach 10 i 11, ale w UK ich nie ma, więc będę polować w Polsce. A jest teraz ciekawa promocja w Superpharm... ;)

Aha, jeśli Was kiedyś ciekawiło, czemu kupuję tyle kolorów z jednej kolekcji, robię to z dwóch powodów: po pierwsze, lubię pokazywać szerszy przekrój odcieni na blogu, a po drugie - zwykle poszczególne kolory nieco różnią się między sobą właściwościami, a mnie to z jakiegoś kompletnie niezrozumiałego powodu fascynuje. There you have it :)

42 komentarze:

  1. Też często kupuję kilka kolorów z tej samej serii szminek, z podobnych powodów :D Nieważne, że mi się organizer nie domyka ;) Ot, takie zboczenie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tu kilka moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spore zużycie lakierów:) Super te pomadki kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście fajne kolory tych produktów do ust :) Na maty z Bourjois sama jakiś czas temu zezowałam, więc może teraz przy okazji wezmę coś i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł :)
      a kolory dobrze dobrane, bo przemyślane. tym razem nie było kupowania naspontanie ;)

      Usuń
  5. z Bielendy z tej serii mam tonik nawilżający (niebieski) i jestem zachwycona - najlepszy tonik jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne te błyszczyki z Maybelline! U nas chyba ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne te błyszczyki Maybelline, na wiosnę idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dokladnie to samo co Ty z kupowaniem jednego produktu do ust w kilku odcieniach!!!
    i tez jestem zdania, ze rozne kolory moga miec rozne wlasciwosci :)

    ja bede wkrotce w Polsce, i rowniez planuje wrocic z Bourjois numer 11 i 10 ha! :)
    a do kiedy jest promo?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yay, piąteczka :)

      promo w SP (dla posiadaczek karty lifestyle) jest do 2 marca, dlatego poprosiłam o zakup zaprzyjaźnioną osobę :)

      Usuń
    2. ja poprosilam Nene, ale miala klopot ze znalezieniem :) bo byla i w Hebe i SP
      bede musiala zobaczyc w moim rodzimym miescie jak pojade w marcu :)
      najwyzej kupie nie w promocji :( musze miec oba kolory i koniec

      Usuń
    3. ja jadę do Pl we wtorek i zostaję do 12 marca. zahaczę więc o dzień kobiet i mam nadzieję, że z tej okazji również pojawią się jakieś ciekawe oferty ;) w każdym razie, będziemy w kontakcie i jeśli coś wypatrzę, dam Ci znać :) a jak będzie jakaś fajna promocja, mogę zrobić Ci zakupy, to nie problem :)

      Usuń
  9. Też mam zawsze problem ze wstępem do denka ;) Byłam dzisiaj w Rossku i udało mi się upolować Bourjois 10. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować różaną maseczkę z Ziaji - lubię ich maski, a tej jeszcze nie miałam. Tusz z Lovely bardzo lubię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różaną maskę polecam. fajna jest :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wstęp do denka...ech znam ten ból ;)
    Ładnie poszło ..obiecuję sobie, że w marcu abso - ABSO lutnie nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę w marcu w Polsce i z tej okazji mam listę zakupów... ;)

      Usuń
  12. Ja przy jakies promocji kupilam szminke Bourjois kolor nr 9 i nie zaluje,chociaz mialam kupic nr 7 gdzie bylo glosno o nim na youtubie i blogach....z koloru nr 9 bedziesz zadowolona dlugo sie utrzymuje na ustach...wtapia sie w wargi jak barwnik....mam tez matowe pomadki z golden rose ale mi bardziej z bourjoisa podpasowaly....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze swoich burżujek nie testowałam, ale myślę, że będę zadowolona z wszystkich posiadanych sztuk :)

      Usuń
  13. jak to butelka popękała Ci w rękach??? jakim cudem? brzmi okropnie, wyobrażam sobie te dłonie upaprane lakierem i próby ogarnięcia syfu. brrrrrrrrr. odżywka Long Repair też wywołuje u mnie przyklap, ale kocham ten efekt gładziusich i milusich włosów i czasem nie umiem go sobie odmówić... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem.to szkło było jakiejś podejrzanie kruche... chyba że buteleczka miała pęknięcie, którego ze względu na ciemny kolor lakieru nie dojrzałam. trudno powiedzieć. na szczęście tak ją jakoś chwyciłam, że zalałam sobie same dłonie, a meble, dywan czy ubrania nie ucierpiały, uff. a z dłońmi zmywacz sobie poradził ;)

      Usuń
  14. Też lubię szampony Alterra za to, że nie wysuszają mi skalpu. Cieszę się, że odkryłaś zalety fuksji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydawało mi się, że fuksja tylko niepotrzebnie podkreśli naczynka... a przy średnio kryjącym podkładzie ta obawa była bezpodstawna :)

      Usuń
  15. Jeśli coś mi pasuje to też kupuję kilka odcieni z jednej kolekcji, ot tak, choćby dla porównania. Poza tym, czasami wolę postawić na znaną i sprawdzoną formułę niż rzucać się na nieznaną nowość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przyznaję się bez bicia, że czasem rzucam się na nowości. tak już mam :/

      Usuń
  16. Bardzo ładne denko. Ja tym razem zrezygnowałam z denka, bo wole jednak na bieżąco wyrzucać zużyte opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...