wtorek, 21 lipca 2015

Revlon, Super Lustrous Lipstick, 424 Amethyst Shell (pearl)

Linia pomadek Super Lustrous Revlonu jest ponoć na rynku od siedmiu dekad i liczy 82 kolory w czterech wykończeniach (kremowym, matowym, perłowym i błyszczącym). Można zatem powiedzieć, iż jest to kosmetyk kultowy. A ja czasem jestem łasa na testowanie kultowych produktów. Tutaj niestety robiłam zakupy w pośpiechu, nie zmacałam testera i nie zauważyłam, że chwytam za pomadkę o perłowym wykończeniu. Falstart! Będę musiała kiedyś kupić (7,99 funtów) inną szminkę z tej linii, bo nie cierpię na sobie tego akurat wykończenia...


Złoto-czarne opakowanie jest eleganckie i bardzo cieszy oko. Pomadka jest bezzapachowa. Sztyft nie jest ani twardy, ani miękki. Pigmentację można określić jako dobrą, a intensywność koloru budujemy przez dokładanie warstw. Trwałość na ustach w moim przypadku wynosi bez jedzenia i picia około 3 godziny.

424 Amethyst Shell to cukierkowy róż. Bardzo ładny. I tylko to perłowe wykończenie jest dla mnie nie do przeskoczenia, ale tu mogę winić wyłącznie siebie i swoją nieuwagę podczas zakupów. 


Jeśli, jak ja, nie lubicie perłowych pomadek, zalecam podczas zakupów szminek z tej linii bardzo uważnie przyjrzeć się małej nalepce na spodzie pomadki, gdzie producent małym druczkiem określa wykończenie. Sama mam nauczkę na przyszłość...

25 komentarzy:

  1. Mam jedną szminkę z tej linii, jest w porządku, ale nic ponadto. Chciałam matową, ale żaden kolor mi nie pasował, wzięłam więc bardziej kremową. Też kusiła mnie ta pomadka z ciekawości wobec kultowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta perła przy tym odcieniu nie wyglada nachalnie, uważam, że Ci pasuje. Odcień jest przyjemny, spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety wykończenie zupełnie sie nie podoba i jest nie do przeskoczenia...

      Usuń
    2. No to szkoda ;(
      Może pomieszana z inną da Ci zadowalający efekt, kolor jest naprawdę ładny!

      Usuń
    3. już to zrobiłam i efekt jest świetny!

      Usuń
  3. Hmmm, no niestety nie przepadam za perłowym wykończeniem pomadek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej na świecie nie lubię perłowych pomadek...

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś kilka pomadek Revlon, ale nie miałam wykończenia perłowego. W sumie większego wrażenia na mnie te pomadki nie wywarły i chyba je wyrzuciłam po jakimś czasie (latach..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja babcia za to uwielbia perłowe pomadki :)

      Usuń
    2. ja póki co przetopiłam tę pomadkę i połączyłam z inną,w której z kolei nie odpowiadał mi kolor. rezultat przeszedł moje oczekiwania :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie odpowiada ci wykończenie, bo odcień bardzo, ale to bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukam takiego w jakimś ładniejszym wykończeniu ;)

      Usuń
  7. Odcień ładny, ale podobnie jak Ty nie lubię perły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, ale przez tę perłę mam wrażenie, ze masz "zmrożone" usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne masz usta to i w perłowej szmince ładnie :) Ale wiem wiem, to nie jest i moje ulubione wykończenie.
    P.S. Z przyjemnością nadrabiam Twoje starsze posty, trochę mnie nie było na blogspocie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement :)
      zauważyłam Twoją nieobecność i cieszę się, że już jesteś :)

      Usuń
  10. Za perłowym wykończeniem też nie przepadam, więc rozumiem Twoje rozczarowanie. Sam odcień prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny, ale ja podobnie jak Ty nie cierpię perłowego wykończenia pomadek czy błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...