piątek, 28 sierpnia 2015

Nails Inc for In Style, 501 Love Will Tear Us Apart

Lakier był dodatkiem do brytyjskiego wydania "In Style". 
Pojemność: 10 ml
Kolor: koral
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: gęstawa, trochę gumowa
Pędzelek: klasyczny, raczej węższy niż szerszy
Krycie: lakier jest świetnie napigmentowany i może być jednowarstwowcem, ale na paznokciach mam dwie warstwy
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza Ciate
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: zaczął odpryskiwać na moich miękkich paznokciach po dwóch dniach



This nail varnish was added to a British edition of In Style magazine. 
Volume: 10 ml
Colour: coral
Finish: cream
Consistency: on the thick side
Brush: classic
Opacity: it's so pigmented it can be a one-coater but on my nails I'm wearing 2 coats
Drying time: not tested (I used Ciate quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: on my soft, weak nails it started chipping 2 days after application

14 komentarzy:

  1. piękny kolor, ja teraz używam tylko hybrydy, dziś dokupiłam na aliexpress.com kolejne 10 sztuk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i elegancka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ciepły dla mnie ale przy Twojej karnacji wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim monitorze wygląda ten kolor na strażacką czerwień, czyli bardzo pięknie! :) Nie wiem, jak to jest, ale moja miłość do czerwonych lakierów trwa i trwa, czasem tylko przełamuję ją... mocno błyszczącym złotem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam wczoraj piękne złoto z sally hansen, ale na razie się nie skusiłam :]

      Usuń
    2. Ja dopadłam niesamowicie mocno błyszczący lakier w Essence i go eksploatuję. Takie chłodne złotko, co się mieni milionem iskierek. I dobrze mi z tym :)

      Usuń
    3. nie lubię lakierów Essence. w ogóle nie trzymają się moich paznokci :/

      Usuń
  5. o, kojarze go :) nawet sobie pomyslałam, że pewnie go kupiłaś :)
    na paznokciach bardziej mi się podoba niż w buteleczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor. Uwielbiam takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...