niedziela, 2 sierpnia 2015

Zużycia lipca.

Czas pędzi jak szalony, a nawał pracy nie pozwala mi na pisanie tylu postów, ile bym chciała. Z jednej strony sypiając po 4-5 godzin na dobę włóczę się po włościach jak zombie (o ile nie wykrzesuję z siebie energii, o której bym siebie nie podejrzewała, biegając za ruchliwą prawie-dwulatką, której wszędzie pełno), z drugiej - cieszę się, że pracuję, że się dzieje, że podjęłam to ryzykowne wyzwanie. A że prawie nie ma czasu dla siebie i na pisanie? Że czasem zasypiam niemal na stojąco? Trudno, taki okres w życiu. Jedno wiem na pewno - może i będę rzadziej pisać, ale będę. Uwielbiam tworzyć tego bloga.

Ok. To może płynnie przejdę do zużyć i wyrzutków.

Kolorówka:
 

Nadszedł ten czas, kiedy córcia urosła na tyle, że sięga do szuflad mojej toaletki. W ten sposób życie stracił puder Physicians Formula Organic Wear, gdyż ciekawskie rączki najpierw rozerwały tekturowe opakowanie, a potem dopełniły dzieła zniszczenia z impetem rzucając produkt na podłogę. Tak, gdyż matka tylko o tym marzyła, żeby sprzątać jakieś proszki z paneli... Z drugiej strony nie ma tragedii, albowiem jeśli pamiętacie moją opinię (klik) to wiecie, że to kiepski puder był. Do tej pory nie wiem, jak udało mi się zużyć 2/3 opakowania. Natomiast cienia Inglot M3 569 o wykończeniu double sparkle (klik) już mi szkoda. Dobrał się do niego ten sam mały terminator a po zaliczeniu podłogi cień zaczął się niemiłosiernie kruszyć i wszystko było w cieniowej mięcie. A toaletka biała, także tego, niestety musimy się pożegnać. Jeśli szukacie dobrze napigmentowanych i przyjemnych we współpracy cieni w odcieniach mięty, serdecznie polecam. Dalej, zużyłam dwie próbki podkładów Earthnicity, o których też Wam pisałam (klik). Względnie udana propozycja dla fanek słabo kryjących, ale ładnie wyglądających na twarzy przez dobrych kilka godzin minerałów o nieco zbyt wygórowanej cenie. Do kosza powędrowała kredka Essence z serii sun club w odcieniu 03 blue lagoon (klik). Lubiłam ją i zużyłam około połowę, ale po ponad trzech latach zauważyłam zmianę właściwości. Produkt po prostu się zestarzał i zaczął mi podrażniać oczy. Żegnam się też, choć nie na zawsze, z maskarą Masterpiece Max Max Factora (klik). Odpowiadała mi jej szczoteczka i trwałość, ale efekty na moich rzęsach nie były spektakularne. Złe jednak też nie były, więc nie wykluczam powrotu w przypadku promocji.


Zęby, próbki, miniaturki, saszetki:

Mamy tu kolejne już opakowanie mojej ukochanej naturalnej pasty do zębów bez fluoru marki AloeDent. Pasty te kupuję w sieci Holland&Barret i uwielbiam za dobre oczyszczanie uzębienia bez podrażniania dziąseł i za długotrwałe uczucie odświeżenia. Ziołowa maska Green Tea Essence Mask w płachcie, prezent od Hexxany, natomiast większego wrażenia na mojej skórze nie zrobiła. Po jej zastosowaniu cera była w identycznej kondycji jak przed maseczkowaniem. Zużyłam też próbki serum nawilżającego serum Hydrain 3 hialuro marki Dermedic. Potwierdzam, nawilża. Bezbarwna pomadka ochronna Baby Lips od Maybelline była takim zwyklakiem. Nie poprawiała zdecydowanie kondycji ust, ale dobrze nadawała się pod kolorowe pomadki. Suchy olejek Divine Oil od Caudalie zupełnie mnie nie kupił. Zacznijmy od tego, że pakowanie olejku w szkło, które może wyśliznąć się z tłustych dłoni, nie jest najlepszym pomysłem. Do tego intensywny zapach produktu mnie akurat nie przypadł do gustu. Ba! Na dłuższą metę okazał się męczący. No i wreszcie ani na włosach, ani na skórze kosmetyk ten nie zrobił dużego wrażenia. Co do nawilżacza pod prysznic Nivei, jak dla mnie strata czasu. Wolę po prysznicu wetrzeć w wilgotną skórę jakąś oliwkę i nie muszę jej już potem spłukiwać. Zapach kosmetyk miał ładny, ale mistrzem nawilżania nie był. Sama nie wrócę.


Pielęgnacja:

Mydło Il Frutoteto również było prezentem od Hexx. Ładnie pachniało i dobrze myło skórę, ale nieco ją wysuszało niestety. Kostka ma 200 gram i spokojnie wystarcza mi na prawie dwa miesiące cowieczornych kąpieli. Szampon Alterry z orzechami makadamia i figą sprawdzał się u mnie dobrze. Włosy mogłam myć co dwa dni, nie było obciążenia; dobry produkt. O olejku hydrofilowym Bielendy w wersji z pro retinolem pisałam w poprzednim poście (klik). Okazał się ciekawą, choć o gorszym składzie, alternatywą dla moich ukochanych naturalnych olejków myjących. Na zdjęciu widzicie też antyperspirant Dove. Często do niego wracam i jestem zadowolona, ale nie należę do osób  mocno potliwych. Last but not least, peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych z e-naturalnie (klik). Genialny, skuteczny i przyjemnie pachnący - polecam.

To by było na tyle w kwestii zużyć. Miałam w tym poście skrobnąć też o swoich lakiero-szminkowo-pędzlowych zakupach, ale jest 1.30 w nocy, a muszę wstać około 7.00. Lepiej będzie, jeśli się położę, a o zakupach spróbuję napisać kiedy indziej. Miłej niedzieli!

22 komentarze:

  1. O tym, że chodzić teraz jak zombie to trzeba przyjąć za etap przejściowy, w końcu Twoja córcia coraz starsza! i będzie coraz bardziej samodzielna;) A skoro powrót do pracy sprawia Ci radość to dobrze zrobiłaś. Nie musisz pisać często a i tak będziesz miała tu grono wiernych czytelniczek.

    Co do Twoich zużyć, to znam jedynie minerały i osobiście byłam zadowolona. Fakt ceny w stosunku do innych mogą być wysokie, bo są jeszcze wyższe od Lily Lolo a pojemność chyba mniejsza pełnowymiarowych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa, Bogusiu :)
      dlatego zamiast Earthnicity wolę kupić Lily Lolo, bo nie widzę różnicy w jakości, a w cenie owszem :)

      Usuń
  2. Wiesz... Czasami jest tak, że żal coś wyrzucić i tak się trzyma bez sensu w szufladzie czy kosmetyczce... A takie małe szkraby czasami podejmują decyzję za nas i przynajmniej mamy z głowy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda, to prawda :) mam nadzieję jednak, że moje ulubione kosmetyki uda mi się uchronić przed tym łobuzem :)

      Usuń
  3. Kingunia ostatnio też cierpię na brak czasu. Takie okresy wypadają w życiu i trzeba sobie radzić :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuję jakoś sobie ustawić harmonogram dnia, ale na czas wolny nie ma na razie w nim czasu :P ale jestem zdeterminowana, żeby odnieść zawodowy sukces, stąd staram się nie narzekać :)

      Usuń
  4. A to mały Terminator :)) <3
    To apogeum czasowe to okres przejściowy, sama wiesz ;) dobrze, że się dzieje - grunt, żeby się nie pogubić w tym wszystkim i zostawić sobie sferę tylko dla siebie, bo to ważne! :* buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że w pensjonacie w sezonie niedobór czasu będzie sytuacją stałą. byle do listopada ;)

      Usuń
  5. dokładnie rok temu mój synek również zniszczył mi kilka kosmetyków, ale jak tu się gniewać? :) do teraz zdarza mu się przejechac paluszkiem i paznokciem po pudrze - on strasznie lubi to uczucie ;)

    muszę sobie wypróbować tą pastę do zębów :)

    trzymam kciuki cały czas za biznesik i Twój sukces!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, dzieci dzieci. nawet oczy dookoła głowy czasem nie pomagają...

      wypróbuj, świetna jest

      dziękuję :*

      Usuń
  6. Spora porcja zużyć:)
    Pamiętam tą kredkę z Essence, miałam złotą, ale jeszcze szybciej, niż Twoja się spsuła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, złoto i turkus to nie są kolory codzienne, więc niestety trudno je zużyć ;)

      Usuń
  7. u mnie masterpice też był taki ok ale bez szału za to 2000 Calorie ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię szampony z Alterry, tego jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten peeling enzymatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam jedynie olejek myjący z Bielendy, który niestety nie skradł mojego serca. Marny skład a do tego ściąga mi niestety skórę. Zużyję jego resztkę i zastanowię się nad olejkiem z Biochemii Urody.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...