niedziela, 18 października 2015

Essie, Hubby For Dessert

Lakier jest częścią składową zestawu zawierającego trzy lakiery kolorowe oraz base coat i top coat good to go marki, który kupiłam w Tk Maxx za niecałe 13 funtów.

Kolor: rozbielony fiolecik
Wykończenie: krem
Konsystencja: raczej rzadka
Pędzelek: wąski, ale wygodny jak na miniaturkę (5 ml)
Krycie: lakier nie jest kryjący; na zdjęciach widzicie dwie warstwy, które nie dają pełnego krycia. Końcówki paznokci prześwitują, co w tym przypadku wygląda moim zdaniem świetnie
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Ciate)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: 3 dni na moich słabym paznokciach



This nail varnish is a part of a set containing three colour nail varnishes as well as Essie base and top coats, which I bought in Tk Maxx for Ł12.99.

Colour:pastel-y purple
Finish: cream
Consistency: on the thin side
Brush: small and narrow but manageable
Opacity:in the pictures you can see 2 coats. It's not a fully opaque colour.
Drying time: not tested (I used Ciate quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft nails

32 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor i jak pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię go bardzo :) ale ja walczę i nakładam 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się właśnie podoba w nie do końca kryjącym wydaniu :)

      Usuń
  4. Lekki i frenczowy. Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo estetyczny i chyba sama przestanę się już upierać przy całkowicie kryjących emaliach, bo w ten sposób nigdy nie znajdę idealnego nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, mleczny kolor, polecam Ci jednak hybrydy, będziesz się nimi cieszyła nie 3 dni a trzy tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ufam hybrydom. nie wierzę, że na dłuższą metę nie uszkadzają paznokci

      Usuń
    2. poza tym lubię zmiany i nie potrafiłabym nosić jednego lakieru na paznokciach przez 3 tygodnie, zdążyłby mi się znudzić...

      Usuń
  7. Uwielbiam nudziaki. Z essie mam tylko Mademoiselle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam, ale trudno mi panować nad konsystencją Mademoiselle. zawsze sobie robię smugi :(

      Usuń
  8. Ładny na co dzień :) Ja dziś zrobiłam porządki w lakierach klasycznych, wyrzuciłam stare, zgęstniałe lakiery, zostawiłam tylko te, które faktycznie mi się podobają i są jeszcze niezgluciałe - zostało mi... 8 sztuk, z czego tylko jeden to brzoskwinka (znany Rimmel Peachella), a reszta to bordo/stonowany róż/czerwień i tego typu kolorystyka :) Brakuje mi jeszcze jednego typowego nudziaka, tzn. miałam, ale poszedł w śmietnik bo był już zbyt zgęstniały do użytku. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba w sumie :) Dużo kolorków mi się podoba, ale mało mnie chwyta za serce tak, by chcieć u siebie, a w dodatku ostatnio niemal cały czas noszę hybrydy, więc zwykłe lakiery pojawiają się u mnie sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli o paznokcie chodzi, ja lubię różnorodność kolorów i wykończeń. hybrydy nie są dla mnie z dwóch względów: po pierwsze nie wierzę, że długofalowo nie mają negatywnego wpływu na paznokcie, a po drugie nie wytrzymalabym z jednym kolorem na paznokciach przez 2-3 tygodnie... lubię je zmieniać, dopasowywać do swojego nastroju :)

      Usuń
    2. W pełni to rozumiem :) Wiem, że jesteś "lakierowa" :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. idealny na co dzień, dłonie wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wolę takie kolory w wersji półprzejrzystej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Essie i takie odcienie. Nie do końca kryjące odcienie wyglądają na paznokciach szalenie naturalnie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...