piątek, 3 marca 2017

MUA, matowa pomadka w płynie, Reckless

Opisywana dziś matowa pomadka w płynie została podarowana mi przez Magdalenę, która wie, że dobrze czuję się w czerwieni. A ta czerwień jest naprawdę piękna.


Już samo opakowanie pomadki zwraca uwagę - oszroniony plastik wygląda ciekawie, elegancko, inaczej. Aplikator to gąbeczka, którą bardzo wygodnie się operuje. Nie ma drażniącego dla nosa zapachu. Odcień Reckless to piękna, winna czerwień.


Nie widać tego na zdjęciu wyżej (odbijające się światło od okna; na zdjęciach poniżej wykończenie jest lepiej oddane), ale wykończenie mazidła to taki konkretny mat. Przez kilka minut po aplikacji pomadka jest plastyczna, dzięki czemu można z nią popracować, po czym zastyga na mur-beton i jest nie do ruszenia (np. podczas pocierania o siebie wargami). Po zastygnięciu nie ma też najmniejszej nawet lepkości i produkt prawie w ogóle nie odbija się na kubkach. Pomadka oczywiście wysusza usta, więc po całodniowym romansie z nią warto je mocno nawilżyć.


Największą wadą kosmetyku jest to, jak się zjada. Oto obraz, jaki za każdym razem widzę w lustrze po trzech godzinach noszenia pomadki nałożonej na czyste, suche usta:


Jak widać, zjada się od środka (co mocno widać podczas mówienia) i skrusza w kącikach.

Niestety nie jest to długodystansowiec, więc jeśli szukacie trwałej pomadki na wiele godzin, to ten produkt odradzam. Na krótkie sesje - czemu nie; matowe wykończenie wygląda świetnie.

25 komentarzy:

  1. Mam straszną ochotę na pomadkę w takim głębokim odcieniu czerwonego wina, jeszcze nieco ciemniejszą niż to (nie wiem gdzie i kiedy będę ją nosić, ALE MAM OCHOTĘ :D).
    Ta zupełnie wypada z mojej listy, bo bardzo brzydko się zjada...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdż sobie kredkę Golden Rose Matte Lipstick Crayon w odcieniu 4 :) może ten kolor przypadni Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Piękna jest ta czerwień, ale faktycznie brzydko się zjada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby się tak zjadała po powiedzmy 7-8 godzinach, byłoby to do przejścia. ale wyglądać tak po trzech? trochę za krótko...

      Usuń
  3. Wiekszosc ciemnych i intensywnych pomadek zjada sie wlasnie w taki sposob. Dlatego ja wole bardziej neutralne kolory :) one sie zjadaja dyskretnie :)

    Ten kolor jest jednak petarda. Swietna zerwien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się do końca... mam wiele ciemnych i intensywnych pomadek i duża część z nich zjada się jakoś ładniej - robią się prześwity, ale prześwituy to nie to samo, co całkowite zniknięcie produktu na środku ust i w kącikach... chociażby trzy z czterech MACzków od Ciebie - nawet po tych 5-6 godzinach z jedzeniem i piciem wyglądają dużo lepiej niż ta tutaj MUA po trzech

      Usuń
    2. Nie dopisalam oczywiscie ze chodzi mi o matowe pomadki w plynie zasychajace na ustach :)

      Usuń
  4. Kolor jest przepiękny! Bardzo retro, przywodzi mi na myśl stary Hollywood. Szkoda, że nosi się w taki sposób, ale teraz zastanawiam się, czy nie mają neutralnych kolorów. Nudziaki nie rzucałyby się aż tak w oczy gdy zaczęłyby się zużywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc nie orientuję się w ofercie MUA za bardzo, bo i do marki niespecjalnie mnię ciągnie. w sumie sama nie wiem dlaczego; jakoś tak po prostu

      Usuń
  5. Kolor piękny! Cudownie się prezentuje..tylko to zjadanie :-( A jak wyglądają poprawki? Bo mam pomadki matowe, których absolutnie nie da się poprawić, trzeba zmyć i nakładać na nowo inaczej się łuszczą i tworzą grudki :-| to dopiero masakra :-|

    OdpowiedzUsuń
  6. na ustach wygląda szałowo. wypróbuj proszę fix, utrwalacz szminki z artdeco. to idealny kosmetyk dla Ciebie, ja używam go od końca zeszłego roku i jestem zachwycona, Ty też będziesz. to produkt idealny dla kobiet malujących usta na wyraźne kolory . szminki się nie zjedzą. tylko tłuszcz je rozpuści

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz po prostu jak gwiazda kina! Moje serce zabiło szybciej, aż nie zobaczyłam zdjęcia jak się zjada... To ją niestety dyskwalifikuje:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieciekawie to wygląda a szkoda bo ta czerwień jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że na blogach, które obserwuję, dominują maty wszelakie. Piękna czerwień!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedną z tych pomadek w różu, ale jeszcze nie doczekała się swojej wielkiej chwili. Faktycznie marnie schodzi z ust :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może różowa będzie miała inne właściwości :)

      Usuń
  11. Kolor jest niesamowity *_* i wielka szkoda, że jakość nie idzie w parze z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z drugiej strony ta marka jeszcze niczym mnie nie oczarowała...

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...