wtorek, 8 sierpnia 2017

Zoya, Jacqueline

Lakier dostałam w prezencie od Kasi :* Zaskoczył mnie dwukronie: z pomocą wysuszacza wyschnął w "normalnym" czasie (inne posiadane przeze mnie Zoye potrzebują kilku godzin na całkowite wyschnięcie) i okazał się kryjący (patrząc na butelkę myślałam, że będzie "frenczowy").

Pojemność: 15 ml
Kolor: żółtawy beż
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: w sam raz, ale lakier mocno smuży (normalne przy tego typu odcieniach)
Pędzelek: klasyczny
Krycie: ponieważ lakier smuży podczas aplikacji, nie obędzie się bez przynajmniej dwóch warstw
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Sally Hansen, Insta-Dri)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: na moich miękkich paznokciach dwudniowa




This nail varnish was a gift from a friend.

Volume: 15 ml
Colour: yellowish beige
Finish: cream
Consistency: normal
Brush: classic
Opacity: you need at least two coats
Drying time: not tested (I used Sally Hansen Insta-Dri quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 2 days on my soft, weak nails

33 komentarze:

  1. Nie mój kolor, ale kuszą mnie lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) wybór odcieni i wykończeń mają szeroki :)

      Usuń
  2. Lubię Zoyki, ale to już wiesz :D Ciekawa sprawa z tym czasem schnięcia, ale posiadam akurat inne kolory oraz wykończenia z którymi nigdy nie miałam problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia też nigdy z żadnymi Zoyami nie miała takiego problemu. może po prostu z moimi paznokciami się nie dogadują ;)

      Usuń
    2. No właśnie to jest to - u mnie schną normalnie, a mam i holo i kremy i shimmery, także kilka buteleczek przerobiłam. Ale zakładam, że powodów może być wiele. W każdym razie cieszę się, że w końcu któryś schnie w przyzwoitym tempie ;)

      Usuń
    3. Dzięki Twojemu wpisowi wyciągnęłam Zoyki na powierzchnię :D i odświeżyłam sobie znajomość z Aubrey. Pomimo, że ten lakier mam rok (jak nie dłużej) zachowuje się bez zarzutu. Co więcej noszę go już ponad tydzień i dzisiaj zauważyłam starte końcówki, które i tak nie rzucają się za bardzo w oczy.

      Usuń
    4. u mnie jeszcze nigdy żaden lakier nie wytrzymał tygodnia. dla mnie to niepojęte ;)

      Usuń
  3. Mi siępodoba kolor, delikatny chociaż jest w nim trochę kontrowersji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moja bajka, mamy ten sam problem z paznokciami . ale mnie niesamowicie pomaga herome nail hardner extra strong, polecam kurację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sprawdzić, czy ma formaldehyd, bo mnie od formaldehydu bolą paznokcie i skóra pod nimi :/

      Usuń
    2. Na pewno był w składzie, bo interesowałam się ich produktami jakiś czas temu i min. dlatego zrezygnowałam. Chyba, że firma zmieniła formułę ;)

      Usuń
    3. no właśnie... to nie dla mnie ;)

      Usuń
  5. a mi sie podoba, ma cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor śliczny ale to smużenie i dwudniowa trwałość to jednak słabo.. wielka szkoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gwoli ścisłości, na moich paznokciach mało co trzyma się dłużej niż 2 dni...

      Usuń
    2. Hmm.. w takim razie u mnie mogłoby być lepiej 😊 z drugiej strony to nie hybrydy więc nie ma co oczekiwać tygodnia bez skazy 😅

      Usuń
    3. ale tak z pół tygodnia już tak ;)

      Usuń
  7. Nie pamiętam kiedy miałam zwykły lakier na paznokciach ;)
    Ale na paznokciach u stóp jak najbardziej, wciąż takie stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przeszłam na hybrydową stronę mocy i nie zanosi się :]

      Usuń
  8. Nie cierpię tego czekania, aż lakier wyschnie, dlatego pokochałam hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie kolor bardzo podoba. Uwielbiam takie ,,nudziaki" Jednak martwi mnie trochę trwalość. Nie przepadam za malowaniem paznokci co drugi dzień. A jednocześnie chciałabym, aby wyglądały ładnie.Tak więc szukam lakierów o większej trwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka moich koleżanek wspominało, że u nich Zoye trzymają się do tygodnia. ja mam z natury bardzo cienkie i miękkie paznokcie i rzadko co na nich dobrze się trzyma...

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy kolor :) U mnie pewnie też by dłużej nie wytrzymał, musiałabym wymienić paznokcie na lepszy model ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio lubię takie jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja przechodzę fazę na czerwienie, korale i fuksje :)

      Usuń
  12. Love Zoya. But the colour nope

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...